SKRZYNKA PODAWCZA ePUAP

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP)

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu za pomocą platformy e-PUAP.

 

Wymagania dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych, niezbędne do ich odebrania przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Komendy Miejskiej Policji we Wałbrzychu oraz otrzymania przez nadawcę poświadczenia odbioru.

  1. Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym.

  2. Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu muszą być opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.

Adres elektronicznej skrzynki podawczej: 

Link -> OBYWATEL.GOV.PL

 

Dokumenty elektroniczne mogą być doręczane do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu również na informatycznych nośnikach danych. Informujemy więc, że Komenda będzie akceptowała dokumenty elektroniczne zapisane na:

- dysku DVD,

- dysku CD-RW,

- urządzeniu typu Pen Drive.

Doręczanie dokumentów na elektronicznych nośnikach danych może odbywać się w dniach przyjmowania interesantów Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu w kancelarii ogólnej w godz. 10:00-12:00, ul. Mazowiecka 2. Potrzebę doręczenia dokumentu w ww. formie prosimy o zgłaszanie w recepcji Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu, ul. Mazowiecka 2.

Akceptowane struktury fizyczne i zakresy użytkowe dokumentów elektronicznych doręczanych do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej i na informatycznych nośnikach danych.
 

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu:

Akceptowane formaty załączników to w szczególności:

- do danych zawierających dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .txt, .doc, .pdf, .rtf oraz Open Document wersja 1.0,

- do danych zawierających informację graficzną akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .jpg (.jpeg), .gif,

- do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .zip oraz .rar.

 

Urzędowe poświadczenie odbioru:

Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu zostanie poświadczony podpisem cyfrowym drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Komendy, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.

Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dyskietce magnetycznej 3,5" w formacie MS DOS, dysku CD-RW lub urządzeniu typu Pen Drive.

Poświadczenie to można uzyskać w dniach przyjmowania interesantów Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu w kancelarii ogólnej Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu w godz. 10.00 – 12.00 , ul. Mazowiecka 2. Potrzebę otrzymania takiego poświadczenia trzeba zgłosić w Punkcie Recepcyjnym Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu, ul. Mazowiecka 2.

Metryczka

Data publikacji : 04.02.2010
Data modyfikacji : 29.05.2019
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Ewa Liberek
Osoba udostępniająca informację:
Marcin Kuczyński KMP w Wałbrzychu
Osoba modyfikująca informację:
Marcin Świeży
do góry